onsdag 19 april 2017

Påsk och sånt

Så har påskhelgen kommit och gått. 
Jag har fyllt år, bakat tårtor och känt mig gammal. Sprungit runt på skaren i skogen med vovven, spanat på svanar, hittat djurspår och känt mig ungefär lika barnslig som när jag var elva och lekte "indian" hela dagarna. 
Så har jag hunnit med att skicka manus till lektör också. Det är alltid nervöst. 
Vad ska hon tycka? menar jag. Tänk om hon tycker det är kasst...Eller så dåligt att det blir bra rent utav. Fast då är det ju inte så farligt förstås. 
Det finns ju en chans att hon gillar det också. Lovisa som testläst gjorde det. 
Så nu är det bara att vänta och se, hoppas på det bästa, och jobba vidare på något annat under tiden. 

Vi ligger efter med bokrecensionerna Nissen och jag. Det kom en påsk i vägen. 
Men inom kort ska vi ha fått upp en här på bloggen.  

Ha det bra tills dess! 
/ Therese 

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för Norrskensvinter
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulligt att du håller tummarna. Kram! :)

      Radera